Prajiturica

My sweet girl Cookie .. cu numele de scena Prajiturica .. (portret de printesa)  🙂

De mica mi-am dorit  un catel..a fost o dorinta pe care nu mi-am ascuns-o niciodata..Intotdeauna am amenintat-o pe mama ca atunci cand voi sta singura imi voi lua unul :)) .. a venit momentul.. Cookie a venit la noi acasa de ziua mea..am gasit-o la usa cu o fundita rosie si un biletel in care ma ruga sa-i pun un nume frumos..  Asa a inceput nebunia.

Nu m-as fi gandit niciodata ca va fi astfel..  Un caine iti schimba stilul de viata, perceptia asupra orice si mai presus de toate iti daruieste iubire neconditionata NON STOP.   Am spus adio diminetilor deprimante, stresului continuu sau supararilor mari.   Nu ai cum sa nu zambesti in prezenta ei.  Creste vazand cu ochii si te bucura cand te intelege si te asculta.  Doarme cateodata in brate, chinuita, inghesuita  cand tu esti la birou si incerci sa lucrezi ceva, dar nu renunta  sub nici un chip  la a sta cu tine.   Te latra daca nu o bagi in seama, se intinde daca o mangai pe burtica, doarme sub patura ca un copil. … E o NEBUNIE frumoasa 🙂

Celor care spun ca e o bataie de cap le spun ca nu stiu sa aprecieze lucrurile cu adevarat frumoase in viata 🙂

Leave a Reply

