Laughing Africa or .. are we afraid to dream?

Incerc sa ma mint frumos ca lumea in care traim este perfecta. Nu este .. stiu asta de fiecare data cand ies din casa, cand ma trezesc dimineata, cand imi cumpar iarna zapada si vara nisip. Noi oamenii ne simtim atat de importanti, incat avem impresia ca totul se invarte in jurul universului nostru minuscul. Refuzam sa visam, pentru ca suntem prea ocupati sa ne mintim, refuzam sa credem pentru ca suntem prea ocupati sa spunem “NU”.

Imi place sa cred ca m-am nascut in epoca gresita, ca era o vreme cand lucrurile erau mai frumoase si cerul mai albastru in ochii oamenilor, cand iubirea rosea si demnitatea se inflacara. Totusi, se cere sa ma conformez, nu a fost sa fie sau poate a fost si acum resimt sentimente de nostalgie. Exista totusi o lume mult mai simpla, unde oamenii zambesc chiar daca ploua si se bucura daca un fluture li se apropie de obraz. Nu au civilizatie, dar au iubire, nu au tramvaie, dar au natura si asta le ajunge.

Am gasit un vechi post, care mi-a amintit de ce simteam cu ceva timp in urma. Nu pot sa spun ca s-a schimbat ceva in ceea ce simt si ce cred, in afara de faptul ca am realizat ca aveam dreptate : “We make our reality”. So, enjoy life and don’t be afraid to dream .. dreams come true :

 

 
cineva      mi-a atras atentia k am neglijat scrisul si i-am raspuns ca eu nu scriu decat atunci cand sunt trista…curios…acum nu sunt,dar ma incearca mai degraba un sentiment de “gol”…exista un gol in mine pe care-l umplu tot timpul cu lucruri care se evapora…cutii,ambalaje,sticle,flori uscate…numai ele stiu cum ajung acolo………si numai eu stiu cum le evapor…

 
cineva     mi-a spus ca visez prea mult…altcineva mi-a spus acelas lucru….si inca cineva…si inca cineva…….si cand mai multi iti zic ca esti beat,trebuie sa te duci sa te culci…as face asta daca as stii cum…pana la urma…ce e visul?…ce e realitatea? visul este ceea ce ne creem noi singuri…sau realitatea pe care o vedem inconstient in somn…sau cu ochii deschisi…………realitatea este ceea ce traim…dar fiecare traieste in felul lui…fiecare are opinii diferite…culori diferite…trairi diferite…sentimente diferite…deci traim diferit…deci realitatile noastre sunt diferite….atunci intreb simplu….ce este realitatea?…imi spuneti sa o vad…o vad…………………….fiecare isi vede realitatea…..si isi traieste visele…..si refuz sa cred k exista oameni fara vise…pt ca ar fi o viata fara sens……..

 
cineva     in fiecare zii imi spune sa fiu buna cu ceilalti…si altii nu sunt de acord…am de castigat sau de pierdut?e bine sau e rau?e “convenabil” sau nu?…..este si nu este…sa fi bun inseamna sa dai tuturor ceea ce-si doresc..in limita posibilitatilor tale…sa adresezi o vorba buna…sa ai intentii bune…sa nu vrei sa deranjezi sau sa ranesti pe nimeni…sa fi bun inseamna sa fi…..fraier….e o lectie pe care am invatat-o de atatea ori…..de cate ori imi umplu si apoi imi evapor lucrurile inutile din acel “recycle bin” ascuns in mine…………………..si totusi e un curs pe care il pic mereu..cu brio…cu cea mai mica nota…si fara invataminte pt viitor…….

 
cineva     ma intelege…cineva nu…cineva se bucura cu mine…cineva nu…cineva isi doreste o farama din mine…cineva isi doreste sa-mi doresc o farama din el…cineva doarme…cineva plange…cineva rade…cineva fuge de tot…cineva e inchis intr-o camera fara ferestre…cineva mananca inghetata……….cineva isi doreste sa fie cineva….cineva isi doreste sa fie altcineva……….eu in toate si in toti…lumea se invarte in jurul acelui cineva…fiecare crede ca universul lui este mai mare,mai important,mai interesant………………..fiecare cineva isi da cu parerea…si fiecare din noi e cineva…dar mai important este ca…toti facem parte din acelas intreg pe care nu-l intelegem…si mai grav e ca unii din noi nici macar nu se chinuie sa-l inteleaga………………….

 
asa ca stau si incerc sa inteleg cum e mai bine…daca totul se intampla cu un scop…care este scopul…si daca realitatea ne-o facem noi…cum am putea sa ne-o facem mai buna…….dar sunt sigura ca exista cineva care sa stie….desi………….suntem fiecare     cineva………

 

2 thoughts on “Laughing Africa or .. are we afraid to dream?

    • da…schita aceea am pus-o ca prima faza …pt ca nu ma pot hotara niciodata daca sa merg pe partea traditionala, de desen de mana sau sa incerc pictura digitala .. tot ce este aici e facut de mine 🙂

Leave a Reply

